Επιστροφές

Λόγω των χαμηλών χρεώσεων της εταιρείας μας από τις συνεργαζόμενες ταχυμεταφορές, μπορείτε να στέλνετε τα δέματα σε χρέωση Θ.ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ Α.Ε.

Το ποσό επιβάρυνσης σας είναι 3,00 ευρώ για απλή αποστολή και 3,00 ευρώ για να σας αποστείλουμε το δέμα πίσω. (Ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδας και δεν ισχύει όταν η επιστροφή γίνεται για λόγους στους οποίους φέρει ευθύνη η εταιρεία μας).

Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής του προϊόντος είναι ότι αλλάξατε γνώμη ή δεν σας ικανοποίησε το προϊόν,εφόσον καλύπτει τις προϋποθέσεις επιστροφής , μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων χωρίς να περιλαμβάνονται στο ποσό τα έξοδα αποστολής και επιστροφής αυτού. (Ισχύει μόνο για ηλεκτρονικές παραγγελίες , όπως ορίζει η Ελληνική νομοθεσία).

ΠΡΟΣΟΧΗ : Τα ογκώδη προϊόντα που αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία καθώς δεν εντάσσονται στην ίδια πολιτική μεταφορικών όπως τα μικροδέματα το προϊόν επιστρέφεται με έξοδα του καταναλωτή.    

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους 

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες -με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Hobbi- πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά -επιβαρύνει τον αγοραστή- με κακή συσκευασία κ.λ.π.)
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το Hobbi.

Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων, όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. 

Σε όλες τις περιπτώσεις, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος, είτε αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Το χρονικό περιθώριο δεν δύναται να παραταθεί και μετά το πέρας αυτού, το Hobbi δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση.

Τα προς αντικατάσταση/επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και η αντικατάσταση προϊόντων είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Να έχει προηγηθεί επικοινωνία, την ίδια ή την επομένη εργάσιμη ημέρα, με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα. 
  • Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί. 
  • Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής του προϊόντος είναι ότι αλλάξατε γνώμη ή δεν σας ικανοποίησε το προϊόν, εφόσον καλύπτει τις άνωθι προϋποθέσεις, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, χωρίς να περιλαμβάνονται στο ποσό τα έξοδα αποστολής και επιστροφής αυτού.