ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ROSSI Rio Grande Model 95

,
Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
750.00€ 675.00€

Με την παρουσίαση του μοντέλου Rio Grande, η Rossi προχώρησε στην προσαρμοστικότητα του παραδοσιακού μοχλού όπλισης.
Κάποτε, η λέξη  «τουφέκι» σήμαινε σχεδόν αποκλειστικά όπλο με μοχλό όπλισης. Το τουφέκι με μοχλό όπλισης απεικονίζει ένα κομμάτι της Αμερικής και ειδικότερα  ένα σύμβολο του Far West όπως ένα ζευγάρι μεταχειρισμένες μπότες cowboy ή ένα σετ από σπιρούνια.

Ιδρύθηκε το 1889 από τον Amadeo Rossi, η εταιρεία που πήρε το όνομα του είναι μια από τους ηγετικούς κατασκευαστές μονόκαννων ραβδωτών όπλων, εμπροσθογεμών και λειόκαννων κυνηγετικών όπλων. Η Rossi, μεταξύ των ραβδωτών όπλων της με μοχλό όπλισης, κατασκεύασε επίσης  ένα όπλο με μοχλό όπλισης παρόμοιο με το Marlin μοντέλο 336, αλλά το όπλο που περιγράφουμε εδώ δεν έχει καθόλου ραβδώσεις στο εσωτερικό της κάννης του. Το Rio Grande είναι πράγματι ένα τουφέκι με μοχλό όπλισης αλλά η θαλάμη του δέχεται  φυσίγγια διαμετρήματος .410 Ga μήκους 2  1/2" και ύψος μετάλλου πάφιλα 16 χιλ. . Ενώ η ειδικότητα της Rossi είναι η εξαιρετική ποιότητα, αυτό το όπλο εκπροσωπεί τη δέσμευση της στην καινοτομία και την αφοσίωση της να προμηθεύσει τους σκοπευτές απαράμιλλα και αξιόπιστα όπλα.

Rossi Μοντέλο RG410B
Το Rossi Rio Grande, μοντέλο RG410B, όχι μόνο έχει την άψογη εμφάνιση του μοντέλου 336 της Marlin, αλλά διαθέτει επίσης το συνηθισμένο χαρακτηριστικό της θύρας εξαγωγής των καλύκων στη πλευρά του κορμού και τον εξολκέα που είναι προσαρμοσμένος στερεά πάνω στο κλείστρο. Αλλά το κοντάκι και η πάπια του RG410B,  από άριστα φινιρισμένο σκληρό Βραζιλιάνικο ξύλο σε απόχρωση καρυδιάς, διαθέτουν ωραιότερο στυλ σε σύγκριση με το μοντέλο 336 της Marlin. Υπάρχουν δύο μεταλλικοί συνδετήρες, ο πρώτος στο μπροστινό τμήμα της  πάπιας και ο δεύτερος περίπου 1,27 εκ. πίσω από το στόμιο της κάννης.
Το μοντέλο RG410B διαθέτει το μοντέρνο στυλ της Marlin, ασφάλεια πάνω στον κορμό που, όταν ενεργοποιηθεί μπλοκάρει τη σφύρα. Εάν τραβηχτεί η σκανδάλη η σφύρα θα πέσει, αλλά, η διαδρομή της προς τα εμπρός θα σταματήσει σε ελάχιστη απόσταση από τον επικρουστήρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

- Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή)

- Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο κεντρικό κατάστημα του Hobbi 

- Πληρωμή μέσω PAYPAL - Πιστωτικής Κάρτας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα Hobbi δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard κοκ.

- Πληρωμή μέσω ALPHA BANK - Πιστωτικής Κάρτας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα Hobbi δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard κοκ.

- Πληρωμή IRIS: Πληκτρολογώντας τον αριθμό 999718905

- Πληρωμή με Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαρισμό (Δικαιούχος Θ.ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ ΑΕ).

Alpha Bank (714002320001067 - IBAN: GR2001407140714002320001067) ή της Εθνικής Τράπεζας (878/470032-55 - IBAN: GR8701108780000087847003255) ή της Πειραιώς (5234031563002 - IBAN:GR4501722340005234031563002) ή Eurobank (IBAN:GR4602603360000720200145745)

 ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

Η αποστολή παραγγελιών από 50,00€ και άνω, γίνεται χωρίς επιβάρυνση με έξοδα μεταφοράς, για όλους τους προορισμούς του βασικού δικτύου των ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε και 3,00€ αν πληρώσετε με αντικαταβολή. Παραγγελίες μέχρι 50,00 € επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 3,00€ με ΦΠΑ και 3,00€ αν πληρώσετε με αντικαταβολή. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση σχετική με το βάρος ή τις απομακρυσμένες περιοχές. Για τα ογκώδη προϊόντα που αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία ενημερώνεστε τηλεφωνικώς σχετικά με τη χρέωση μεταφορικών, καθώς δεν εντάσσονται στην ίδια πολιτική μεταφορικών με τα μικροδέματα.   

Για Κύπρο, η αποστολή γίνεται με ACS . Το κόστος είναι 8,00€ για δέμα βάρους 1 κιλού και επιβάρυνση περίπου 1,00€ στο κάθε επιπλέον κιλό (οι τιμές αυτές ισχύουν μόνο σε περίπτωση που η παραγγελία έχει εξοφληθεί με πιστωτική κάρτα ή εχει γίνει κατάθεση σε λογαριασμό της εταιρείας).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Λόγω των χαμηλών χρεώσεων της εταιρείας μας από τις συνεργαζόμενες ταχυμεταφορές, μπορείτε να στέλνετε τα δέματα σε χρέωση Θ.ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ Α.Ε.

Το ποσό επιβάρυνσης σας είναι 3,00 ευρώ για απλή αποστολή και 3,00 ευρώ για να σας αποστείλουμε το δέμα πίσω. (Ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδας και δεν ισχύει όταν η επιστροφή γίνεται για λόγους στους οποίους φέρει ευθύνη η εταιρεία μας).

Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής του προϊόντος είναι ότι αλλάξατε γνώμη ή δεν σας ικανοποίησε το προϊόν , εφόσον καλύπτει τις προϋποθέσεις επιστροφής,μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων χωρίς να περιλαμβάνονται στο ποσό τα έξοδα αποστολής και επιστροφής αυτού. (Ισχύει μόνο για ηλεκτρονικές παραγγελίες , όπως ορίζει η Ελληνική νομοθεσία).

ΠΡΟΣΟΧΗ : Τα ογκώδη προϊόντα που αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία καθώς δεν εντάσσονται στην ίδια πολιτική μεταφορικών όπως τα μικροδέματα το προϊόν επιστρέφεται με έξοδα του καταναλωτή.    

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Hobbi πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά (επιβαρύνει τον αγοραστή), με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το Hobbi.
Περισσότερα εδώ >> https://bit.ly/3s8oWKy

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Ελλάδα, η νομοθεσία για τις εγγυήσεις στη λιανική πώληση προϊόντων προσαρμόζεται στο ευρωπαϊκό πλαίσιο, σύμφωνα και με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ορισμένα σημαντικά στοιχεία που προβλέπονται από την ελληνική νομοθεσία σχετικά με τις εγγυήσεις περιλαμβάνουν:
Διάρκεια Εγγύησης: Η εγγύηση για τα νέα προϊόντα πρέπει να είναι δύο χρόνια από την παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή.
Δικαιώματα του Καταναλωτή: Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα επισκευής, αντικατάστασης ή επιστροφής του προϊόντος εάν αυτό είναι ελαττωματικό ή δεν συμφωνεί με τη σύμβαση, εντός της περιόδου εγγύησης. Εάν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αρχικά να απαιτήσει επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον η επισκευή δεν είναι δυνατή. Εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να απαιτήσει μείωση της τιμής ή επιστροφή του πλήρους ποσού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ